Zwraca Policy

Zwraca Policy

Na 5 Days DEO oferujemy pełną gwarancję zwrotu pieniędzy przez 30 dni.

Jeśli chcesz zwrócić produkt, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni. Wyślij go na ten adres:

5 Days DEO, s.r.o.
Mäsiarska 37
040 01, Košice
Słowacja

Pamiętaj, aby dołączyć kopię faktury.

Produkt po użyciu: Jeśli nie jesteś zadowolony z 5-dniowego DEO, możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni (butelka musi nadal zawierać 2/3 własnego płynu). Wypełnij certyfikat gwarancyjny danymi osobowymi i dołącz kopię faktury.

Jeśli wszystkie wymagania zostaną spełnione, a otrzymamy zwrócony produkt, odeślemy ci pieniądze za produkt przelewem bankowym tak szybko, jak to możliwe.


PRAWO DO ZASTOSOWANIA ROSZCZEŃ

W przypadku wady zakupionego towaru, kupujący ma prawo do reklamacji. Do właściwej oceny konieczne jest, aby zgłaszane towary były czyste, kompletne i zgodne z przepisami dotyczącymi higieny lub ogólnymi zasadami higieny. W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru, kupujący ma prawo do roszczenia. Aby dokonać właściwej oceny, konieczne jest, aby zgłaszane towary były czyste, kompletne i zgodne z przepisami dotyczącymi higieny lub ogólnymi zasadami higieny. Kupujący jest zobowiązany do korzystania z towarów oprócz ogólnie znanych zasad, a także warunków korzystania z towarów zawartych w karcie gwarancyjnej lub w instrukcji użytkowania, do używania i traktowania towarów zgodnie z ich naturalnym życiem. Kupujący jest zobowiązany do korzystania z towarów oprócz ogólnie znanych zasad, a także warunków korzystania z towarów zawartych w karcie gwarancyjnej lub w instrukcji użytkowania, do używania i traktowania towarów zgodnie z ich naturalnym życiem.

ORT UND ART DER ANWENDUNG VON BESCHWERDEN

MIEJSCE I SPOSÓB STOSOWANIA SKARG

Reklamację można złożyć pocztą na 5 dni DEO s.r.o., Mäsiarska 37, 040 01 Košice. Reklamowane towary można wysłać na adres podany przez pocztę słowacką. Nie przyjmujemy płatności za pobraniem. Reklamacja musi zawierać pisemny opis wad będących przedmiotem reklamacji, certyfikat gwarancji pieniężnej i dowód zakupu towaru, kartę gwarancyjną lub dowód odbioru przesyłki. Jeden z tych dokumentów jest zawsze wystarczający do dochodzenia prawa do odpowiedzialności za wady (roszczenia). Procedura reklamacyjna rozpoczyna się w dniu, w którym łącznie spełnione są wszystkie następujące warunki:

a) dostarczenie Sprzedawcy zawiadomienia o roszczeniu,

b) dostawa reklamowanych towarów od kupującego do sprzedawcy;

PROCEDURA REKLAMACJI PRODUKTU

Jeśli chcesz zwrócić lub odebrać produkt, nie wahaj się skontaktować z nami pod adresem contact@5daysdeo.sk lub na linii klienta +421 948 227 590.

Jeśli chcesz zwrócić produkt, możesz go odesłać w ciągu 30 dni. Wyślij to na: 5 Days DEO, s.r.o., Mäsiarska 37, 040 01, Košice.

Aby zwrócić produkt po użyciu: Dołącz certyfikat gwarancji pieniężnej do zawartości opakowania, produkt musi zawierać co najmniej 2/3 oryginalnej kwoty i ten formularz roszczenia. Po otrzymaniu paczki wcześniej dokonamy zwrotu pieniędzy.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Sprzedawca jest odpowiedzialny za jakość i działanie rzeczy wprowadzanej na rynek ogólnie wymagane przez sprzedawcę lub producenta opisanego lub oczekiwanego do spełnienia wymagań prawa, jest w określonej ilości i odpowiada celowi wskazanemu przez sprzedawcę podczas korzystania z rzecz lub do której zwykle się używa.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady, jeżeli:

kupujący sam spowodował wadę,

kupujący wiedział o wadzie towaru przed przejęciem towaru iz tego powodu otrzymał zniżkę na towar roszczenie jest sprzeczne z charakterem towarów które powstały w okresie gwarancyjnym z powodu zużycia towaru, jego niewłaściwego lub nadmiernego użytkowania lub które powstały po upływie okresu przydatności towaru, spowodowane interwencją kupującego lub innej osoby w towar lub jego część. roszczenie jest sprzeczne z charakterem towarów które powstały w okresie gwarancyjnym z powodu zużycia towaru, jego niewłaściwego lub nadmiernego użytkowania lub które powstały po upływie okresu przydatności towaru, spowodowane interwencją kupującego lub innej osoby w towar lub jego część. roszczenie jest sprzeczne z charakterem towarów które powstały w okresie gwarancyjnym z powodu zużycia towaru, jego niewłaściwego lub nadmiernego użytkowania lub które powstały po upływie okresu przydatności towaru, spowodowane interwencją kupującego lub innej osoby w towar lub jego część.

Nabywca otrzymuje pismo reklamacyjne dotyczące otrzymanej reklamacji, określające datę otrzymania reklamacji, reklamowany towar, kiedy i gdzie towar został zakupiony, jaka wada dotyczy i cenę, za którą towar został zakupiony. Jeśli kupujący zgłasza wadę towaru, sprzedawca właściwie weryfikuje roszczenie i natychmiast decyduje o swoim sprzęcie w skomplikowanych przypadkach w ciągu 3 dni. Sprzedawca rozstrzygnie reklamację w ciągu maksymalnie 30 dni od daty reklamacji.

OKRESY SKŁADANIA SKARG

Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru przez okres 24 miesięcy od otrzymania towaru przez kupującego, chyba że okres gwarancji jest dłuższy na towar, opakowanie lub kartę gwarancyjną. Jeżeli reklamacja jest wyposażona w naprawę, okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas od reklamacji do dnia, w którym konsument jest zobowiązany do przejęcia towaru po naprawie, nawet jeśli tego nie zrobił. Jeżeli reklamacja jest wyposażona w wymianę towarów na nowe towary, nowy okres gwarancji rozpoczyna się odpowiednio w dniu, w którym towar został przekazany. wysłane do kupującego. Jeżeli roszczenie dotyczące wadliwego towaru nie zostanie zgłoszone w okresie gwarancyjnym, prawo do odpowiedzialności za wadę wygasa. Kupujący zostanie poinformowany osobiście, telefonicznie lub e-mailem po rozstrzygnięciu roszczenia.

PRAWA KONSUMENTA

W przypadku wad towaru, które reklamuje konsument w okresie gwarancyjnym, ma on prawo do usunięcia wady bezpłatnie, prawidłowo i terminowo w przypadku wad usuwalnych. prawo do odstąpienia od zakupu i żądania zwrotu ceny zakupu.

PRYWATNOŚĆ

Zgodnie z ustawą nr. 428/2002 Coll. z. w sprawie ochrony danych osobowych. Operator sklepu internetowego, www.5daysdeo.sk, zobowiązuje się nie przekazywać danych osobowych powierzonych stronom trzecim w jakikolwiek sposób bez zgody właściciela oraz nie wykorzystywać powierzonych danych osobowych do celów handlowych niezwiązanych z promocją sklepu internetowego www.5daysdeo.sk. Jednocześnie zobowiązuje się do usunięcia swoich danych osobowych ze swojej bazy danych w dowolnym momencie i bez podania przyczyny.

ALTERNATYWNE ROZWIĄZANIE SPORÓW

W przypadku, gdy Kupujący – Konsument nie był zadowolony z rozpatrzenia reklamacji Sprzedającego lub gdy Kupujący – Konsument zwrócił się do Sprzedawcy z prośbą o zadośćuczynienie i nie był zadowolony ze sposobu, w jaki Sprzedawca rozpatrzył jego reklamację lub jeśli Sprzedawca uważa, że Sprzedawca naruszył swoje prawa, – konsument ma prawo wystąpić do Sprzedawcy o zadośćuczynienie. Jeżeli Sprzedawca odpowie na takie żądanie odmawiając lub nie odpowie w ciągu 30 dni od jego wysłania, Kupujący – Konsument ma prawo wszcząć alternatywne rozwiązanie sporu do podmiotu ARS. Przedmiotem alternatywnych metod rozwiązywania sporów jest Słowacka Inspekcja Handlowa, Prievozská 32, P.O. Ramka 5, 820 07, Bratysława 27, odpowiednio. inny właściwy podmiot prawny zarejestrowany na liście alternatywnych podmiotów rozstrzygania sporów prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki Republiki Słowackiej (lista jest dostępna na stronie www.mhsr.sk). Kupujący – konsument jest uprawniony do wyboru alternatywnego podmiotu rozstrzygającego spory konsumenckie, do którego się zwróci. . Kupujący – konsumenci są uprawnieni do korzystania z internetowej platformy rozstrzygania sporów (zwanej dalej „RSO”) w celu rozwiązywania sporów, w wybranym przez siebie języku. Kupujący – konsument może skorzystać z platformy ODR jako alternatywnego rozwiązania swojego sporu, który jest dostępny na stronie http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujący – Konsument wypełnia elektroniczny formularz reklamacyjny podczas przesyłania zgłoszenia do Platformy RSO. Informacje, które przekazuje, muszą być wystarczające do zidentyfikowania odpowiedniego podmiotu ARS. Kupujący – konsument może dołączyć dokumenty na poparcie swojej reklamacji.